کرم 50 و 100 گرمی ترمیم کنندۀ پوست حساس و خشک کیو وی اگو
نوشته شده توسط : خانم دکتر شفیع زاده

Image result for ‫کرم مرطوب کننده qv‬‎

کرم مرطوب کننده‌ی «کیووی» (QV Cream) از سری محصولات مراقبت از پوست این برند مطرح استرالیایی است. این کرم با توجه به فرمولاسیون، انتخابی عالی برای افرادی است که پوست خشک یا حساس دارند. مرطوب‌کنندگی قوی این محصول، موجب می‌شود خشکی پوست به شکلی محسوس از بین برود. تغدیه و ترمیم نواحی خشک پوست هم از دیگر ویژگی‌های مهم کرم مرطوب‌کننده‌یQV Cream است که به موجب فرمولاسیون غنی از اسکوالن (از ترکیبات طبیعی پوست است) تاثیر محسوسی روی پوست دارد. این کرم با ایجاد یک لایه‌ی محافظ، از پوست شما حفاظت می‌کند و می‌توان آن را برای بازسازی و رطوبت‌رسانی نواحی خیلی خشک نظیر آرنج و زانو استفاده کرد. این محصول با توجه به فرمولاسیون کامل برای درمان پوست‌های خشک و پوسته‌پوسته، خارش‌های زمستانی، ایکتیوز، گزروزیس، آسیب‌های حاصل از آفتاب، درماتیت، اگزمای آتوپیک و اگزمای اطفال مناسب خواهد بود؛ همچنین ضمن رفع التهاب و تحریک پوستی از خشکی پوست هم جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب کننده کیووی، یک محافظ عالی برای پوست است که با ترکیبات مفیدی مانند اسکوالن غنی شده است و به برطرف شدن خشکی پوست کمک می‌کند. این محصول علاوه‌بر مرطوب‌کننده روزانه، یک ترمیم کننده و محافظ پوست نیز است که برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه فرمایید

بالاتر از میدان ولیعصر - جنب کوچه روشن




:: برچسب‌ها: روغن , بایو , اویل , ایل , لک , کوتاع , ترک , پوست , بدن , صورت , مبارزه , تخصصی , زیاد , نتیجه , علائم , مدت , زمان , شفیع زاده , داروخانه , دکتر , عصاره , گیاهی , حاوی , کرم , پوست , محصول , کیو وی , qv , قوی , خشک , 50 , 100 , گرم , گرمی , لایه , محافظ , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: